برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه‌های کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

حسن فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برخورد قاطع با متجاوزان به حریم راه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون نیز اقدامات زیادی مبنی بر تخریب سازه‌های غیرمجاز در حواشی راه‌های استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر طبق قانون رفع آثار تصرف در حاشیه راه‌ها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است، گفت: در  زمینه حفظ و صیانت حریم راه‌ها از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری‌های لازم به‌عمل آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بر حفاظت و بازدید مستمر از حریم راه‌ها برای جلوگیری از دست‌اندازی‌های احتمالی به حریم آن‌ها به‌عنوان یکی از مهمترین اقدامات بازدارنده در این خصوص تأکید کرد.

فدایی متوقف شدن پروژه‌های راه‌سازی، ایجاد سوانح جاده‌ای و ایجاد محدودیت‌ برای توسعه و تعریض محورها را از مهمترین اثرات سوء ساخت و سازهای غیرمجاز در حواشی راه‌ها عنوان کرد.

وی صیانت از حریم راه‌ها به‌منظور توسعه آتی آن‌ها و حفظ سرمایه ملی را از وظایف ذاتی عموم مردم برشمرد و افزود: این‌گونه ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها به‌معنای استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در محورها است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اهمیت و جایگاه حیاتی راه‌های استان در کشور با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شرق به غرب را مورد اشاره قرار داد و گفت: در برخورد با تجاوز به حریم راه‌ها به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com